BEMERKEN
1) Bespeuren 2) Constateren 5) Erg hebben in 6) Gewaarworden 7) Horen 8) Luisteren 9) Merken 10) Ontwaren 11) Opletten
12) Opvallen 13) Opmerken 14) Ontdekken 15) Signaleren 16) Speuren 17) Tasten 18) Verhoren 19) Vermerken 20) Vernemen
21) Voelen 22) Waarnemen 23) Zoeken 24) Zien

 

Wij bemerken wat jou bijzonder maakt
Wat maakt nou dat een campagne of boodschap eruit springt? Dat jouw potentiële klant denkt: hé, dat is bemerkelijk goed getroffen, dat is iets voor mij! Hoe bereik je dat? Het begint volgens ons met bemerkzaam zijn. Wij zoeken naar de karaktertrekken van een merk waarmee je in je communicatie het verschil kan maken. Soms zijn dat op het eerste oog onbeduidende details. Maar als je verder kijkt, blijken dat ineens communicatieve pareltjes te zijn. Wij zetten alles op alles om die bemerkelijke kanten van jouw product of dienst, die interessant zijn voor jouw doelgroep(en), te achterhalen. En als we er de vinger op hebben gelegd, vatten we ze in bemerkelijk design of een bemerkelijke campagne. Uitingen die jouw doelgroep ervan overtuigen dat jij voor hen bijzonder bent. Wie wil dat nou niet?